~F*cking Awesome~

Alla inlägg under oktober 2011

Av Biebers Babe - 17 oktober 2011 20:13

FATTAR INTE VAD SOM HAR HÄNT NYSS!

JAG KOMMER TYP TILLBAKA!!!!!!!!!!!!!!!

OMFG!!!!!!!!!!!!!!!

ÄE SÅ J*VLA GLAA!

ALLA UNDERBARA VÄNNER! ALLA FINA SÖTNOSAR!

JAG KOMMER TILLBAKA!!!!!!!!!!!!!!

OMG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

OMG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Har Typ Dampis  

Men..

OMFG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 

Av Biebers Babe - 17 oktober 2011 16:22

Hej...

Detta Äe Fan Hemskt.

Jag är helt avstängd och spärrad...

Kommer aldrig kunna logga in igen... Inte ens på fuskgubben.

Eftersom jag "brytit mot reglerna"... Jag kommer inte kunna logga in.

Aldrig.

Mamma o Pappa har fösökt få tbx gubben men dem vägrar.

Jag måste sluta...Jag kan ändå inte komma in på gubben!

Har älskar msp, har fått sjukt mkt fina vänner.

Kommer framförallt sakna er:

OPEl

I_L_U<3

älskar dig!!!

Jonneponne

vickis!

smindra278

lana 02

anastasiathebest

$o$$i$

Hjälper Dig!

Bobby.

Måånga fler...

Kan inte fatta detta, men det är så det äe.

Kommer sakna er mina fina älskade vänner.   

Men det äe dags att säga förväl...

Hejdå   

Av Biebers Babe - 16 oktober 2011 13:26

Hej...

Är f*cking skit lessen... Blev avstängd... 

Någon F*cking Idiot Som Anmält Mig För Att Jag Skrev Om Fusket!

Jag Kommer Inte Kunna Logga In På Typ 1 År!

J*vla B*tch som anmälde...

Nu kommer jag ha en reservgubbe... Som Jag får spela på.

Tills Biebers_babe kommer tillbaka..

Den nya gubben heter EMBZ... Är så sjukt jävla pizz lessen... Hoppas Ni Försår...

Jävligt Lessna Babe

Av Biebers Babe - 16 oktober 2011 09:17

Helööjj Era Apor! (xD)

Tittade in i mitt rum nyss... Då Såg Jag En Underbar Grejj!

KOLLA:  

   

600 LOVE IT I MITT RÖÖÖM! :D

Yeey... 8D

Okej, kanske inte äe så där jätte mkt!

Men jaja  

Pöözzz

Eran babe 

Av Biebers Babe - 15 oktober 2011 11:14

Haha, där haru beviset! -.-

 

Ni Vill Inte Se Vad Jag Döpt Bilden Till...

Eran Jävligt Irriterade Babe

Av Biebers Babe - 15 oktober 2011 08:58

Halöjj! <3

Tänkte bara skriva ett inlägg om min underbara kille Henke!   (älskardig!!!)

Ska Lägga Upp En Bild På Min Älskling<3

   LöveeYaah 

Henke's Babe 

Av Biebers Babe - 14 oktober 2011 17:14

Helööjj Snyggishar! :D

Är med Bobby. & OPEL på msp just nu! 8D

Fyfan vad sköna dem äe! :D

Jag & OPEl har en speciell dans... Den kallas "THA GAY DANZE"!   

Försökte ta ett foto men...

Det gick sådär!   

Jag pratar om dansen, vad OPEL o Bobby pratar om har jag INGEN aning om! 8D


 Senare typ stack l3ieetch så ja o Bobby hade det sköjj...

Bilden talar för sig själv!  

    

Ska nog inte säga så mkt mer... Då är det nog jag som är död!  

Eran Babe 

Av Biebers Babe - 13 oktober 2011 21:36

Helööjjj! :'D

Babe här, som vanligt... 8D

Ni kanske såg att Bobby gästblogga i inlägget nedan, najz vah!  

Tkr Jag Iaf  

Tänka lägga upp dagens outift iaf!  

    

Snygg look jag gjort    

Det är igentligen ID4's look!

Haha, aja! Den är iaf snygg! Hoppas jag ni tycker oxå!

Pööözzz   


~Babe

Presentation


TjoBree!
Babe här...
Galningarnas Galning! :D
Neh, men detta är min blogg... Haha, gud vad intressant! ;D
Ne men här följer ni mitt liv i spelet MSP!
Hoppas ni stannar!

Gud vad fånigt detta blev... Aja! Hejdå! :D

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards