~F*cking Awesome~

Direktlänk till inlägg 17 oktober 2011

Är Helt Borta Från MSP.

Av Biebers Babe - 17 oktober 2011 16:22

Hej...

Detta Äe Fan Hemskt.

Jag är helt avstängd och spärrad...

Kommer aldrig kunna logga in igen... Inte ens på fuskgubben.

Eftersom jag "brytit mot reglerna"... Jag kommer inte kunna logga in.

Aldrig.

Mamma o Pappa har fösökt få tbx gubben men dem vägrar.

Jag måste sluta...Jag kan ändå inte komma in på gubben!

Har älskar msp, har fått sjukt mkt fina vänner.

Kommer framförallt sakna er:

OPEl

I_L_U<3

älskar dig!!!

Jonneponne

vickis!

smindra278

lana 02

anastasiathebest

$o$$i$

Hjälper Dig!

Bobby.

Måånga fler...

Kan inte fatta detta, men det är så det äe.

Kommer sakna er mina fina älskade vänner.   

Men det äe dags att säga förväl...

Hejdå   

 
 
Ingen bild

Bobby.

17 oktober 2011 16:40

NEEEEEEEEEEEEEEEJ!!!!! ;''''''''C

 
OPEL

OPEL

17 oktober 2011 16:41

NEJ NEJ NEJ!!! DET HÄR FÅR INTE VARA SANT! NEEEEEJ! DUMMA J*VLA MSP SKIIIIIIIIIIIT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

http://mspEmOp.bloggplatsen.se

 
OPEL

OPEL

17 oktober 2011 16:53

Kan jag få din e-post så kan vi maila ? (;

http://mspEmOp.bloggplatsen.se

 
Henke

Henke

17 oktober 2011 18:47

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJJ!!!! :(

Du får nt jag kan f*n nt leva utan dig <3
Jag älskar dig f*n mest av allting !!! :(

Kmr alldrig glömma dig !!!

I lööve you!!! <3 ;**

* J*vla msp jävlar *

http://henkeLenke.bloggplatsen.se

 
Coola tjejen.1

Coola tjejen.1

17 oktober 2011 19:47

Jag är också bannad ;/
Ja exakt samma, fusk!
Du vet vem jag är.. Jag är IP BANNAD! ;<
kmr aldrig kunna logga in..dumma msp vet nt ens vf jag börja spela -.-''
//coola tjejen.1 :/

http://-

 
Hallon_Alice

Hallon_Alice

29 november 2011 19:02

NOOOO!!!!!!!!!!!!
JAG MÅSTE ÅTMINDSTONE NÅ DIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
TYP ATT GÖRA EN NY GUBBE ELLER VAD SOM HEEEEELST!!!!!!!!!!!!!!!!!X-O >:'''''''(((((

http://www.hallonalice.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Biebers Babe - 19 november 2011 18:56


Hej alla här kommer en bild på mig irl             ...

Av Biebers Babe - 19 november 2011 18:54


Heloojjj Babe In Thaaaa Houuseeee U Knoow!   Känns som om jag bloggar sjukt lite nu när Starizz bloggar så mke!   Så aa tänkte slänga in ett inlägg. Har vart en både bra & dålig dag... Jag o henke bråkade men vi är vänner nu, men jag känner att...

Av Biebers Babe - 19 november 2011 16:09


Här kommer en bild på I_L_U  och Babe      

Av Biebers Babe - 19 november 2011 13:43

Av Biebers Babe - 19 november 2011 13:21

Här kömmer en liten bild på maaaj xDD   

Presentation


TjoBree!
Babe här...
Galningarnas Galning! :D
Neh, men detta är min blogg... Haha, gud vad intressant! ;D
Ne men här följer ni mitt liv i spelet MSP!
Hoppas ni stannar!

Gud vad fånigt detta blev... Aja! Hejdå! :D

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards